loading...

مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

امروزه با توجه افزایش فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی، قبولی در آزمون های استخدامی به ویژه تامین اجتماعی مقداری دشوار شده است. همچنین این سازمان به دلیل مزایای خوبی که برای کارکنان خود در نظر گرفته است، بسیای از افراد علاقمند به اشتغال در آن می باشند. با این اوصاف قبولی در آزمون استخدامی تامین اجتماعی کار راحتی نیست و بسیار نیاز به مطالعه درست منابع درسی و برنامه ریزی درست دارد.

راهنمایی از مشاورانی که در این راه تجربه بسیار زیادی دارند و با داوطلبان بسیاری در سال های متمادی برای آزمون های استخدامی کار کرده اند، می تواند بهترین راه برای قبولی شما در این آزمون باشد. بسیاری از افراد هنگام شروع ثبت نام و انتشار منابع درسی متعدد، دچار سردرگمی می شوند. از یک طرف نمی دانند که کدام منبع می تواند آزمون را به خوبی پوشش دهد و از طرفی برای مدیریت زمان خود و مطالعه کامل منابع درسی با موانعی مواجه می شوند. برای مقابله با این گونه چالش ها بایستی از یک مشاور خوب کمک بگیرید. در ادامه به ویژگی های یک مشاور خوب اشاره شده است:

  • داشتن برنامه ریزی هدفمند و منسجم
  • به روز بودن مشاور
  • روابط بین فردی مناسب
  • آموزش درست مطالعه و تست زنی
  • ارتباط خوب با افراد و دلگرمی به آن ها و...

یک مشاور خوب و با تجربه با داشتن مهارت و علمی که دارد، می تواند با توجه به وضعیت شما و علایقتان، بهترین مسیر را بر سر راهتان قرار دهد و بستر موفقیت و پیروزی شما را در آزمون های پیش رو فراهم کند. در واقع مشاوره و برنامه ریزی درسی به علت نقش مهمی که در قبولی و موفقیت فرد دارد، بسیار دارای اهمیت است. مشاوره و برنامه ریزی آزمون استخدامی تامین اجتماعی نیز از همین امر پیروی می کند و دارای اهمیت بسیاری برای قبولی داوطلب می باشد.

منبع: بهترین مشاور و پشتیبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 14 تیر 1403 زمان : 9:32 بازدید : 1 نویسنده : moshaveranebartar

هر ساله سازمان سنجش با برگزاری آزمون دکترای تخصصی، داوطلبان زیادی را در این مقطع وارد دانشگاه های سراسر کشور می کند. از این رو بسیاری از افرادی که دارای شرایط ثبت نام اینترنتی آزمون دکترا باشند می توانند نسبت به شرکت در این آزمون اقدام کنند. داوطلبان بایستی قبل از زمان برگزاری این آزمون به سایت سنجش مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه کنکور دکتری را دریافت نمایند. در ادامه مقاله توضیحاتی را در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترای تخصصی ارائه داده ایم.

به طور معمول تا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکترا، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. به این نکته توجه داشته باشید که در صورت وجود هر گونه مشکل مربوط به اطلاعات و مشخصات خود بر روی کارت آزمون بایستی نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکترا خود اقدام نمایید. در صورتی که هنگام وارد کردن اطلاعات خود دقت کافی نداشته باشید و به اشتباه مشخصات خود را وارد سامانه نمایید از سایر مراحل شرکت در آزمون شما ممانعت به عمل خواهد آمد.

همانطور که می دانید، افرادی که واجد شرایط شرکت در آزمون دکتری باشند می توانند با آماده کردن مدارک ثبت نام کنکور دکتری به سایت سنجش مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را به اتمام برسانند. در حال حاضر، اخباری مربوط به زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترای تخصصی در سال جاری منتشر نشده است. در صورت انتشار هر گونه خبر و اطلاعیه، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

منبع: کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 14 تیر 1403 زمان : 8:37 بازدید : 1 نویسنده : moshaveranebartar

اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

سازمان تامین اجتماعی جزو ارگان هایی است که جذب نیروهای خود را طی فرآیندی دو مرحله ای ابتدا از طریق آزمون کتبی و سپس از طریق مصاحبه و بررسی برخی شاخص ها انجام می دهد. متقاضیان آزمون استخدامی تامین اجتماعی باید برای آماده کردن خود برای آزمون کتبی و پس از آن برای مصاحبه، از مشاوره های مشاوران خبره آزمون استخدامی تامین اجتماعی استفاده کنند.

داوطلبان این آزمون محبوب برای دریافت شانس مصاحبه ابتدا باید صلاحیت خود را در آزمون کتبی نشان داده و حد نصاب لازم در آزمون را به دست آورند. جهت موفقیت در آزمون کتبی اولین کار مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی و دانلود دفترچه ثبت نام تامین اجتماعی می باشد. با مطالعه دفترچه ثبت نام به شرایط ثبت نام آزمون سازمان تأمین اجتماعی و مواد و منابع آزمون اشراف خواهید داشت. در این جاست که استفاده از مشاوره ای تخصصی جهت انتخاب منابع جامع و کامل و پس از آن دریافت برنامه ریزی و پشتیبانی آزمون تامین اجتماعی نمود می یابد چرا که چه بسیار داوطلبانی که با وجود صرف وقت و هزینه بسیار، به دلیل اشتباه در انتخاب منابع و شیوه مطالعاتی چندین سال است که متقاضی قبولی در آزمون های استخدامی هستند.

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 12 تیر 1403 زمان : 9:18 بازدید : 3 نویسنده : moshaveranebartar

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

  • درا بودن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید اساسی کشور 
  • پیروی از قوانین جمهوری اسلامی کشور ایران
  • کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی برای آقایان (دانش آموختگان برخوردار از تسهيلات خدمت نظام وظيفه تخصصی بنياد نخبگان، نخبگانی كه پروژه تحقيقاتی جايگزين خدمت مورد تاييد مركز نخبگان و استعدادهای برتر نيروهای مسلح را شروع کرده و آموزش نظامی خود را طی نموده اند، قادر هستند قبل از صدور كارت پايان خدمت در آزمون استخدام نام نویسی کنند و بایستی تا 12 ماه بعد از برگزاری آزمون استخدام، کارت پایان خدمت خود را به مراجع مربوطه ارائه نمایند.)
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی کافی 
  • عدم اعتیاد یا سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان
  • عدم سوء پیشینه
  • دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی مذکور در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی
  • عدم وجود هر نوع ممنوعیت برای استخدام در دستگاه های اجرایی از سوی مراجع قضایی 
  • ممنوعیت ثبت نام نیروهای بازخرید و بازنشستگان دستگاه های اجرایی
  • عدم شاغل بودن در ارگان های اجرایی در زمان استخدام
  • داشتن حداقل 20 و حداکثر 40 سال تمام (لیسانس و فوق لیسانس)

منبع: شرایط نام نویسی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 12 تیر 1403 زمان : 9:00 بازدید : 3 نویسنده : moshaveranebartar

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

فرآیند ثبت نام آزمون های استخدامی دبیری و هنرآموزی به صورت اینترنتی در سایت سنجش و آموزش کشور انجام می شود. داوطلبان حرفه دبیری و هنرآموزی می بایست در موعد مقرر و با توجه به رعایت نکات و ضوابط، اقدام به نثبت نام کنند. البته بایستی کاملا به شیوه نام نویسی آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی آگاه باشند و بدون هیچ گونه خطایی این فرایند را انجام دهند.

متقاضیان گرامی می توانند با رجوع و دریافت دفترچه مذکور، فرم پیش نویس ثبت نام را تکمیل کنند تا با روند ثبت نام آزمون استخدامی دبیری آشنا شوند. همچنین از تمام نکات و شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع گردند. البته ناکفته نماند داوطلبان می توانند با مشاهده تصاویر ذیل، با روند ثبت نام آزمون دبیری را مرحله به مرحله همراه با تصاویر آشنا شوند تا بدون هیچ مورد از خطایی، فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.

منبع: نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 12 تیر 1403 زمان : 8:46 بازدید : 3 نویسنده : moshaveranebartar

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ارشد را دارند بایستی پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به دقت آن را مطالعه نمایند و از تمامی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند و پس از اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد خود را برای قبولی آماده کنند. شرایط لازم برای نام نویسی در کنکور ارشد به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم بندی می شود. افراد برای ورود به این مقطع تحصیلی باید هر کدام از شرایط را دارا باشند تا بتوانند بدون هیچ گونه منعی در این آزمون شرکت نمایند. در ادامه مقاله شرایط عمومی و اختصاصی نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد درج شده است.

شرایط عمومی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید در قانون اساسی کشور
  • نداشتن فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بود توانایی جسمی برای رشته مورد منتخب
  • پایبندی به احکام عملی اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات)
  • عدم دارا بودن سابقه در گروهک های ضد انقلابی و ضد سیاسی

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

  • داوطلبان می بایست یکی از مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای را دارا باشند.
  • امکان ثبت نام در یک رشته اصلی و یک رشته شناور وجود دارد.
  • آقایان نباید منعی از نظر نظام وظیفه داشته باشند.
  • پذیرفته شدگان در حال تحصیل دوره های غیر روزانه کارشناسی ارشد می توانند در کنکور ارشد شرکت نمایند و پس ازقبولی از دانشگاه قبلی خود انصراف دهند.
  • تمامی داوطلبان می بایست تا 1403/6/31 مدرک کارشناسی خود را اخذ کرده باشند در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نمی باشند.
  • دانشجویانی که در دوره روزانه پذیرفته می شوند بایستی تعهد به انجام خدمت در دولت دهند.
  • در صورتی که دانشجویان یک بار از دانشگاه روزانه تحصیل کرده اند در صورت استفاده مجدد از امکانات دانشگاه دولتی باید شهریه معادل دانشگاه شبانه را بپردازند.
  • داوطلبانی که تعهد خدمت به سازمان ها و ارگان های دولتی را دارند بایستی موافقت نامه کتبی خود را ارائه دهند.
  • دانشجویان مشغول تحصیل و پذیرفته شدگان دوره روزانه سال های قبل بدون انصراف می توانند در این آزمون شرکت نمایند و پس از قبولی نهایی از دانشگاه قبلی خود انصراف قطعی دهند.
  • متقاضیان باید دارای حداقل معدل 12 در مقطع کارشناسی باشند.
  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ارشد

منبع: شرایط نام نویسی آزمون ارشد

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 10 تیر 1403 زمان : 10:26 بازدید : 3 نویسنده : moshaveranebartar

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند می توانند در موعد مقرر با آماده کردن مدارک ثبت نام اینترنتی کنکور به سایت سنجش مراجعه نمایند و فرآیند نام نویسی خود را به اتمام برسانند. توجه داشته باشید که قبل از اقدام به هر گونه عملی، دفترچه راهنما  ثبت نام را مطالعه کند و با آگاهی کامل اقدام به شرکت در آزمون سراسری نمایید. همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور، داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دریافت کنند. به طور معمول، کارت ورود به جلسه کنکور 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری منتشر می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اردیبهشت ماه 1403

همانطور که می دانید در سال جاری کنکور سراسری طی دو مرتبه برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در هر دو نوبت کنکور شرکت نمایند و شانس خود را برای قبولی امتحان کنند. نوبت اول کنکور سراسری در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. متقاضیان می توانند در تاریخ 2 لغایت 5 اردیبهشت ماه 1403، کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه 1403

نوبت دوم کنکور سراسری در تیر ماه خواهد بود. داوطلبانی که در آزمون سراسری اردیبهشت ماه شرکت کرده اند نیز می توانند شانس خود را در کنکور نوبت دوم امتحان کنند. باید این نکته را توجه داشته باشید که در صورت شرکت در آزمون تیر ماه بایستی ثبت نام جدا انجام دهید. با توجه به این موضوع که زمان برگزاری کنکور نوبت دوم در 14 و 15 تیر ماه خواهد بود، داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از تاریخ 2 لغایت 6 تیر ماه 1403 دریافت کنند.

منبع: کارت مشخصات ورود به جلسه کنکور سراسری

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 10 تیر 1403 زمان : 9:53 بازدید : 3 نویسنده : moshaveranebartar

برنامه ریزی کنکور دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز 1403

مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز یک علم میان رشته ای می باشد که با مباحثی همچون اقتصاد، مدیریت، حقوق و مسائل فنی مرتبط است. با توجه به اهمیت نفت و گاز و تاثیری که بر فعالیت اقتصادی کشور و کیفیت زندگی افراد جامعه دارد، اهمیت و کاربرد این رشته به خوبی روشن می شود. علاقمندان به این حوزه از علم می توانند با ورود به مقطع دکتری در این رشته، به سطح بالایی از علم و دانش دست یابند و در آینده شغلی خود موفق تر ظاهر شوند. این حوزه از علم به تربیت متخصصان در زمینه های اقتصادی، فنی و حرفه ای و حقوق می پردازد.

دانشجویان رشته مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز پس از فارغ التحصیلی می توانند در حوزه مسائل مالی در قراردادهای نفت و گاز و مدیریت و کنترل پروژه های بین المللی نقش موثری ایفا کنند. همچنین افراد پس از گذراندن مقطع دکتری می توانند از طریق آشنایی با ملاحظات قانونی، به مدیریت دعاوی و حل اختلاف قراردادهای نفت و گاز بپردازند. فارغ التحصیلان این رشته به چند دلیل عمده دارای بازار کار مطلوب و جذابی هستند که از جمله دلایل آن در موارد زیر آورده شده است:

  • ایران کشوری غنی از نظر منابع نفت و گاز می باشد.
  •  ایران نیازمند کارشناسان ماهر در سطح بین المللی برای تبادلات نفت و گاز می باشد و هم اکنون با کمبود کارشناسان ماهر در این زمینه مواجه است.

منبع: برنامه ریزی ازمون دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز

نظرات (0) تاریخ : شنبه 09 تیر 1403 زمان : 9:17 بازدید : 4 نویسنده : moshaveranebartar

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

داوطلبان بسیاری برای شرکت در آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی اقدام به ثبت نام می کنند. متقاضی بایستی پیش از زمان برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی نماید و در صورت مشاهده هر گونه خطا در درج اطلاعات کارت ورود به جلسه به تصحیح اشتباه درج شده در کارت ورود به جلسه خود بپردازد. داوطلبان در صورتی که خطای خود را تصحیح ننمایند، حتی اگر در آزمون پیش رو رتبه قبولی را کسب نمایند، امکان پذیرش در شغل مورد نظر را نخواهند داشت از همین رو در بازه زمانی اعلام شده می بایست از طریق درگاه سازمان سنجش کشور اقدام به تصحیح خطای خود نمایند و اگر نیاز به مراجعه حضوری برای این مشکل وجود داشت موظف به مراجعه به باجه های رفع نقص می باشند تا اطلاعات خود را تصحیح نمایند.

منبع: آدرس باجه های رفع نقص آزمون دبیری

نظرات (0) تاریخ : شنبه 09 تیر 1403 زمان : 8:53 بازدید : 3 نویسنده : moshaveranebartar

نحوه ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

به طور معمول پس از اتمام بازه زمانی ثبت نام، برخی از داوطلبان متوجه بروز اشتباهاتی در مراحل نام نویسی خود می شوند. چنانچه بروز این اطلاعات اشتباه، سهوی یا عمدی باشد؛ نیاز به تغییر و تصحیح اشتباهات ثبت نام می باشد و مسئولیت ثبت نام اینترنتی، تماما برعهده داوطلب است. از همین رو سوالات بسیاری در خصوص راهنمای ویرایش اطلاعات آزمون دبیری وجود دارد و در ادامه به توضیحاتی در این باره، خواهیم پرداخت. شایان ذکر است که برخی از ایرادات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه دبیری، قابل ویرایش از طریق سایت نمی باشند و لازم است به باجه های رفع نقص استخدامی هنرآموزی و دبیری مراجعه داشته باشید.

منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش

نظرات (0) تاریخ : شنبه 09 تیر 1403 زمان : 8:52 بازدید : 3 نویسنده : moshaveranebartar

یکی از آمون های مهم علمی کشور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، کنکور کارشناس ارشد می باشد. با آغاز ثبت نام آزمون ارشد بسیاری از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی اقدام به نام نویسی در این آزمون می کنند. داوطلبانی که دارای شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور ارشد باشند می توانند با مراجعه به سایت سنجش، نام نویسی خود را انجام دهند. متقاضیان پس از مطالعه منابع درسی مورد نیاز می توانند زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در جلسه آزمون حاضر شوند.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش و در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام می شود.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1403

متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد می بایست در موعد مقرر با آماده کردن مدارک و اطلاعات لازم به سایت ثبت نام آزمون ارشد مراجعه نمایند و فرآیند نام نویسی خود را به اتمام برسانند. توجه داشته باشید که باید در وارد کردن اطلاعات به سایت مذکور، دقت بالایی داشته باشید زیرا هر گونه اختلال و اشتباه در واردکردن اطلاعات بر عهده داوطلب می باشد و از حضور فرد در آزمون و مراحل دیگر ممانعت به عمل خواهد آمد.

تاریخ برگزای کنکور کارشناسی ارشد در سال 1403، اعلام نشده است و به محض انتشار خبر در مقاله حاضر به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. داوطلبان می توانند چند روز قبل از آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت کنند و در صورت وجود هر گونه اشتباهی در اطلاعات شخص خود، سریعا اقدامات لازم را به عمل آورند. در صورت اعلام هر گونه خبر مربوط به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

منبع: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 07 تیر 1403 زمان : 9:18 بازدید : 3 نویسنده : moshaveranebartar

همزمان با آغاز ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش بسیاری از افراد اقدام به نام نویسی در این آزمون می کنند. قبل از اقدام به هر گونه کاری در خصوص شرکت در آزمون استخدامی دبیری، آموزگاری و مربی پرورشی می بایست دفترچه راهنمای ثبت نام با دقت کامل مطالعه نمود و از تمامی شرایط و مراجل شرکت در آزمون اطلاعات کافی به دست آورد. در برخی مواقع داوطلبان در وارد کردن اطلاعات خود به سایت سنجش دچار اختلال و اشتباه خواهند شد. از این رو سازمان سنجش با فرصتی که در اختیار داوطلبان قرار می دهد، می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند.

داوطلبان می بایست در موعد تعیین شده به سایت مورد نظر مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

پس از آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بسیاری از افرادی که دارای شرایط نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشند، می توانند نسبت به شرکت در آزمون اقدام کنند. معمولا در برخی موارد هنگام ورود اطلاعات به سایت ثبت نام، مشکلات و اختلالاتی به وجود می آید. از این رو افراد می بایست در موعد های تعیین شده از سوی سازمان سنجش نسبت به ویرایش و اصلاح مدارک خود اقدام کنند تا در مراحل شرکت در آزمون استخدامی با مشکل و مانعی مواجه نشوند.

متقاضیان بایستی در وارد کردن اطلاعات و بارگذاری مدارک خود بسیار با دقت بالا عمل کنند زیرا هر گونه اشتباهی در وارد کردن اطلاعات باعث می شود که فرد نتواند در آزمون شرکت کند.به طور معمول سه بازه زمانی برای ویرایش و اصلاح مدارک در نظر گرفته می شود که داوطلبان می توانند در این سه بازه زمانی اطلاعات خود را ویرایش کنند.

منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 07 تیر 1403 زمان : 8:45 بازدید : 5 نویسنده : moshaveranebartar

برنامه ریزی کنکور دکتری مدیریت 1403

مدیریت انجام وظایف برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری، هماهنگی وکنترل می باشد. رشته مدیریت یکی از شاخه های علوم انسانی می باشد که داوطلبان زیادی را به خود جذب کرده است. مدیریت بنیاد تمام موفقیت های بشر است و هدف اصلی آن افزایش بهره وری و کارایی سازمان است. افرادی که به رشته مدیریت ورود می کنند، توانایی رهبری، مدبریت تیم و پیشبرد اهداف گروهی را می آموزند. دانشجویان این رشته می توانند در گرایش های متنوع، مقطع تحصیلی خود را تا دکتری ادامه دهند و بر مهارت و دانش خود بیافزایند. داوطلبان هر سه گروه ریاضی، تجربی و انسانی می توانند این رشته دانشگاهی را انتخاب و به تحصیل بپردازند. 

داوطلبانی که به رشته مدیریت ورود می کنند باید علاوه بر علاقه و انگیزه دارای توانایی هایی از جمله توان رهبری، اعتماد به نفس، فن بیان قوی، روابط اجتماعی خوب با دیگران و... باشند تا بتوانند موفق تر در آینده کاری خود ظاهر شوند. در مقطع دکتری رشته مدیریت دارای گرایش های بسیاری می باشد که از جمله آن ها می توانیم به مدیریت بازرگانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت دولتی، فناوری اطلاعات و... اشاره کنیم. رابرت کنز مهارت های لازم مورد نیاز مدیران را به سه گروه تقسیم بندی می کند که شامل موارد زیر می باشد:

  • مهارت های فنی
  • مهارت های انسانی
  • مهارت های ادراکی و مفهومی

منبع: برنامه ریزی آزمون دکتری مدیریت

نظرات (0) تاریخ : شنبه 02 تیر 1403 زمان : 9:24 بازدید : 4 نویسنده : moshaveranebartar

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

سازمان تامین اجتماعی جزو سازمان های بیمه گر می باشد که برای عموم نام آشناست. این سازمان وظایفی همچون پوشش اجباری بیمه کارگران، حقوق بگیران و پوشش اختیاری صاحبان مشاغل دولتی و آزاد را عهده دار می باشد. در ایران این سازمان از قدیمی ترین سازمان های بیمه گر به حساب می آید و بیشتر افراد جامعه را تحت پوشش اجتماعی و درمانی قرار داده است. 

سازمان تامین اجتماعی در سال های گذشته از روش آزمون استخدامی اقدام به جذب و استخدام نیروهای مورد نیاز خود می کند و علاقمندان بسیاری تمایل به شرکت در آزمون استخدام این سازمان دارند. آن دسته از داوطلبانی که دارای مدارک تحصیلی مورد نیاز سازمان تأمین اجتماعی می باشند، می توانند شانس خود را برای استخدام در این سازمان امتحان کنند.

برای استخدام شدن در تامین اجتماعی بایستی منتظر اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی بمانید و به محض انتشار زمان آزمون، در ابتدا به مطالعه دفترچه راهنمای استخدامی بپردازید و در صورت داشتن شرایط نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام کنید. یکی از بزرگترین مشکلاتی که پس از اتمام بازه زمانی ثبت نام، از سوی علاقمندان وجود دارد؛ جاماندن از مراحل ثبت نام می باشد که معمولا مهلت جدیدی جهت نام نویسی این دسته از عزیزان در نظر گرفته می شود.

منبع: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

نظرات (0) تاریخ : شنبه 02 تیر 1403 زمان : 9:17 بازدید : 6 نویسنده : moshaveranebartar

زمان ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

آزمون استخدامی یکی از روش های جذب و استخدام در سازمان ها می باشند و به طور معمول در طول یک سال، آزمون های گوناگونی برای استخدام در مشاغل مختلف در ایران برگزار می شود. سازمان ها و مشاغل مختلف با هماهنگی اداره کار اقدام به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام می کنند که در این دفترچه، شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را مطرح می کنند و علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی، بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه کنند و سپس ثبت نام الکترونیکی را به انجام برسانند.

زمان ثبت نام شامل مدت محدود یک الی دو هفته ای می باشد که توسط سازمان مجری برگزاری آزمون اعلام می شود و تمام داوطلبان موظف هستند در فرصت اعلام شده، ثبت نام خود را نهایی کنند و چنانچه به هر دلیلی موفق به ثبت نام در بازه زمانی معین نشوند، بایستی منتظر فرصت جدید یا تمدید مهلت ثبت نام باشند.

منبع: زمان نام نویسی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

نظرات (0) تاریخ : شنبه 02 تیر 1403 زمان : 9:02 بازدید : 4 نویسنده : moshaveranebartar

پس از شروع ثبت نام کنکور، داوطلبان می بایست با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون سراسری و اطلاعات مود نیاز خود به سایت سنحش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. این تکته را در نظر بگیرید که در هنگام وارد کردن اطلاعات بایستی دقت بالایی داشته باشید زیرا که هر گونه اختلال در ثبت اطلاعات، بر عهده داوطلب می باشد. گاهی اوقات متقاضیان در زمان ثبت نام یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه با نواقصی روبرو می شوند که سازمان سنجش فرصتی را در نظر می گیرد که این گونه افراد بتوانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

معمولا سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سه بازه زمانی را در نظر می گیرد که در موارد زیر به آن ها اشاره شده است:

داوطلبانی که دارای هر گونه مشکلی در وارد کردن اطلاعات خود به سایت سنجش می باشند می بایست در بازه هایی که ذکر شد، مشخصات ثبت نام خود را ویرایش نمایند. توجه داشته باشید که هر گونه مغایرت در وارد کردن اطلاعات ثبت نام از شرکت کردن شما در جلسه آزمون ممانعت خواهد شد. پس بایستی با دقت لازم تمام اطلاعات و مشخصات خود را وارد سایت کنید و در زمان های ذکر شده نسبت به ویرایش اطلاعات اشتباه اقدامات لازم را به عمل آورید.

منبع: ویرایش اطلاعات و مشخصات نام نویسی کنکور

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 30 خرداد 1403 زمان : 9:25 بازدید : 5 نویسنده : moshaveranebartar

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند. همچنین لازم است که در وارد کردن اطلاعات خود به سایت ثبت نام با دقت و آگاهی بالا عمل کنند. هر گونه اشتباه در خصوص وارد کردن اطلاعات و مشخصات بر عهده داوطلب است و باعث ممانعت فرد از حضور در جلسه آزمون خواهد شد.

از این رو متقاضیان لازم است که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دقت بالا اطلاعات خود را چک کنند و در صورت مغایرت داشتن سریعا اقدام به ویرایش نمایند. زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری توسط سازمان سنجش اعلام می شود و افراد می توانند در موعد مقرر در جلسه آزمون حاضر شوند. در ادامه مقاله به زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری پرداخته ایم. در صورت انتشار هرگونه خبر مربوط به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی آموزگاری به صورت مجزا از دبیری و هنرآموزی برگزار می گردد. بسیاری از افراد به دلیل ظرفیت بالای این سمت شغلی، اقدام به نام نویسی در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می کنند. داوطلبان بایستی با آماده کردن مدارک و مشخصات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سایت سنجش مراجعه کنند و با دقت کامل اطلاعات خود را وارد سایت ثبت نام نمایند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، 18 اسفند ماه 1402 اعلام شده است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

یکی از سمت های شغلی که بسیاری از داوطلبان علاقمتد به اشتغال در آن هستند، دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش می باشد. آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی نیز به صورت مجزا از آموزگاری برگزار می گردد و داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام از زمان برگزاری، منابع درسی و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع می یابند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش، داوطلبان بایستی خود را برای 28 اردیبهشت ماه 1403 آماده کنند و در جلسه آزمون حضور یابند.

منبع: زمان و مهلت برگزاری آزمون استخدامی معلمی آموزش و پرورش

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 30 خرداد 1403 زمان : 9:16 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

زمان ثبت نام کنکور هنر اردیبهشت ماه 1403

همانطور که در مطالب فوق ذکر کردیم، تمامی مسائل مربوط به آزمون های سراسری، توسط سازمان سنجش انجام و اعلام می شود. یکی از سوال های متداول متقاضیان کنکور هنر، تاریخ ثبت نام آزمون هنر اردیبهشت ماه می باشد. تقریبا سنجش دو ماه پیش از ازمون، زمان ثبت نام را اعلام می کند و داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات عالی کشور بایستی در زمان مقرر، اقدام ثبت نام کنند. زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه به طور تقریبی در آبان ماه می باشد. در این بین افرادی ممکن است از این تاریخ اعلام شده جا بمانند و موفق به ثبت نام نشوند که سنجش برای جبران این موضوع برای آن ها، زمانی را در نظر گرفته است. تاریخ تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری و زمان ثبت نام در جدول ذیل قابل مشاهده می باشد.

منبع: ثبت نام کنکور هنر اردیبهشت ماه

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1403 زمان : 9:26 بازدید : 4 نویسنده : moshaveranebartar

آزمون دکتری تخصصی در سال طی دو مرحله (آزمون نیمه متمرکز و مصاحبه علمی و عملی) برگزار می گردد. علاقمندان برای ثبت نام در این آزمون، ابتدا باید هدف خود را مشخص کرده، شرایط خود را سنجیده، آگاهی کاملی نسبت به آزمون دکتری Ph.D داشته باشد و سپس اقدام به شرکت در این آزمون کنند. می توانید قبل از هر گونه اقدامی برای کنکور دکتری، از طریق رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی از مشاوران ما راهنمایی درافت کنید تا بتوانید با آگاهی کامل تصمیم مهمی برای زندگی خود بگیرید. همچنین بعضی از دانشگاه های کشور مانند آزاد اسلامی دانشجویان را با شرایطی خاص بدون کنکور دکترا می پذیرند. علاقمندان ابتدا باید شرایط لازم را دارا باشند و سپس ثبت نام آزمون دکتری بدون کنکور را انجام دهند.

منبع: برنامه ریزی کنکور دکترا حسابداری

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1403 زمان : 9:12 بازدید : 5 نویسنده : moshaveranebartar

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در تاریخ 1403/02/28 می باشد و شرکت کنندگان برای اینکه مجوز ورود به جلسه آزمون را داشته باشند، بایستی 3 الی 5 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه ازمون استخدامی دبیری و هنرآموزی نمایند. شایان ذکر است که بر تمام داوطلبان ضروری است، مشخصات کارت آزمون خود را مشاهده و بررسی کنند تا مندرجات کارت، صحیح باشد. 

همراهان محترم مرکز مشاوران برتر، شما می توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص آزمون های استخدامی در مشاوره تلفنی آزمونهای استخدامی از کارشناسان مشاوران برتر دریافت نمایید. با رزرو مشاوره تلفنی، کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگوی سوالاتتان خواهند بود. عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر به شما در دریافت خبرهای جدید تحصیلی، کمک می رساند.

منبع: زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1403 زمان : 8:59 بازدید : 5 نویسنده : moshaveranebartar

آسان ترین روش قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1403

مدارس سمپاد جزو مدارس پرطرفدار در کشور ما می باشد و دانش آموزان می توانند در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و شرایط ثبتنام تیزهوشان نهم به دهم، متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد، فرزانگان و... شوند. در برخی از سال ها ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی همزمان با یکدیگر انجام می شود و یک آزمون ورودی برای هر دو برگزار می شود و برخی سال ها نیز اینگونه نیست و آزمون های متفاوتی برگزار می شوید.

در هر صورت در صورتی که داوطلب متقاضی ورود به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می باشید، بایستی برای رقابت با بقیه شرکت کنندگان خود را آماده کنید. راحت ترین راه موفقیت در آزمون تیزهوشان، داشتن مشاور حرفه ای می باشد که با برنامه ای متناسب با شرایط شما و کتاب های درسی مناسب، همراهتان تا روز آزمون باشد. لازم به ذکر است که میزان تلاش و کوشش تان برای قبولی در آزمون می تواند منجر به موفقیت یا عدم موفقیت تان شود.

منبع: نحوه قبولی مدارس تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 24 خرداد 1403 زمان : 11:24 بازدید : 6 نویسنده : moshaveranebartar

آسان ترین روش قبولی کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

در حال حاضر ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته به دو روش با آزمون و بدون آزمون امکان پذیر می باشد. آزمون کارشناسی ناپیوسته صرفا برای ورود به برخی از رشته های خاص برگزار می شود. چنانچه رشته تحصیلی شما جزو رشته های باکنکور کاردانی به کارشناسی می باشد، بایستی خود را برای شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ناپیوسته آماده کنید.

راحت ترین و آسان ترین راه قبولی آزمون ورودی کارشناسی ناپیوسته چیست؟ راحت ترین روش موفقیت در ازمون کارشناسی ناپیوسته، درس خواندن با روش صحیح است. بسیارند داوطلبانی که برای آمادگی آزمون به خصوصی تلاش می کنند اما در مسیر درستی قدم برنمی دارند. پیشنهاد ما دریافت مشاوره و راهنمایی با مشاوران باتجربه می باشد. همچنین داشتن برنامه ریزی درسی متناسب با بهترین منابع درسی و شرایط هر داوطلب نیز می تواند کمک شایانی به قبولی داوطلبان کند. 

منبع: نحوه قبولی مقطع کاردانی به کارشناسی

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 24 خرداد 1403 زمان : 11:08 بازدید : 6 نویسنده : moshaveranebartar

نحوه قبولی کنکور ارشد کشاورزی و منابع طبیعی 1403

یکی از سوالات پرتکرار در مورد کنکور ارشد این سوال است که: آیا با رشته کارشناسی متفاوت با رشته ارشد انتخابی، می توان برای آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرد؟؟؟

در جواب این سوال باید گفت که، برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته ها وجود ندارد و داوطلب می تواند با رشته ای متفاوت در مقطع کارشناسی متقاضی ثبت نام کنکور ارشد باشد. البته متقاضیان باید دقت کنند که این مسئله فقط در مورد کنکور ارشد وزارت علوم صادق است و در مورد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد پزشکی، شرط تجانس رشته ها وجود دارد. با درنظرگرفتن رقبایی سرسخت و علاقه مند از تمامی رشته ها، لزوم مطالعه ای جدی و اصولی چندین برابر می شود. در چنین شرایطی بهترین مشاوران کنکور ارشد کشاورزی و منابع طبیعی در کنار شما مخاطبان بوده و در:

  • انتخاب منابع کامل و جدید
  • یاددهی شیوه های مطالعه و خلاصه برداری
  • آموزش شیوه های تست زنی و مرور
  • بودجه بندی مطالعه باتوجه به هدف داوطلب، زمان در دسترس و سطح علمی آزمودنی
  • و انتخاب و هدایت آزمون های آزمایشی

شما را راهنمایی می کنند.

منبع: نحوه قبولی ارشد کشاورزی و منابع طبیعی

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 24 خرداد 1403 زمان : 10:43 بازدید : 6 نویسنده : moshaveranebartar

کنکور دکترای تخصصی از جمله آزمون های مهم و دشواری محسوب می شود که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد. علاقمندان برای ورود به تحصیلات تکمیلی بایستی ابتدا مقطع کارشناسی و ارشد خود را نیز گذرانده باشند و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام کنکور دکترا اقدام نمایند. ورود به دانشگاه های کشور در مقطع دکترا نیازمند عبور از دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه دکتری می باشد. داوطلبان ابتدا باید با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور دکتری و بارگزاری مدارک، اقدامات لازم را جهت شرکت در آزمون دکترا به عمل آورند.

فرآیند نام نویسی آزمون دکتری در سایت سنجش و آموزش کشور انجام می شود.

سایت ثبت نام کنکور دکتری 1403

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، قبولی در آزمون دکترای تخصصی نیازمند به موفقیت و عبور از دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی و عملی می باشد. افراد می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور دکترا از تمامی مراحل نام نویسی و شرکت در آزمون از جمله مدارک، شرایط، نحوه و سایت ثبت نام مطلع شوند. مراحل نام نویسی آزمون دکتری در سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد. متقاضیان می بایست با آماده کرذن اطلاعات و مدارک لازم در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری به سایت سنجش مراجعه نمایند.

منبع: سایت ثبت نام کنکور دکتری

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 22 خرداد 1403 زمان : 9:09 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

هر ساله داوطلبان زیادی برای قبولی در مقطع ارشد و ورود به دانشگاه های سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند. علاقمندان باید ابتدا واجد شرایط و ضوابط نام نویسی کنکور ارشد باشند و پس از آماده کردن مدارک لازم، اقدام به نام نویسی نمایند. در مقاله ذیل ما به نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پرداخته ایم. با توجه به مراحل زیر می توانید گام به گام ثبت نام خود را انجام دهید و دچار هیچ گونه مانع و مشکلی در فرآیند نام نویسی نشوید. همچنین می توانید در فرصت زمانی ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

  • وارد سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید.
  • بر روی لینک فعال ″ثبت نام و شرکت در آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403″ کلیک نمایید.
  • لینک ثبت نام را مجدد انتخاب کنید.
  • بر روی لینک فعال ″ثبت نام جدید″ کلیک نمایید.
  • سپس بر روی گزینه ″لینک خرید کارت اعتباری″ بفشارید.
  • ″لینک سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1403″ را انتخاب نمایید.
  • مشخصات خواسته شده را وارد کنید و بر روی دکمه ″تایید و ادامه″ بفشارید.
  • در صورت صحت اطلاعات گزینه ″ادامه روند پرداخت″ را انتخاب کنید.
  • در این مرحله اطلاعات کارت بانکی دارای رمز دوم را وارد نمایید و بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید.
  • اکنون سریال ثبت نام خریداری شده را مشاهده می کنید.
  • به صفحه اصلی ثبت نام بازگردید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ″ورود به سیستم″ کلیک نمایید.
  • در این مرحله می بایست عکس خود را بارگذاری کنید.
  • سپس بر روی دکمه ″تایید و ادامه و گام بعدی ثبت نام″ بفشارید.
  • در مرحله بعد فرم ثبت نام را با اطلاعات و مشخصات خود تکمیل نمایید.
  • در پایان ثبت نام، شماره پرونده و کد پیگیری را از سامانه دریافت کنید.

منبع: نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 22 خرداد 1403 زمان : 8:31 بازدید : 9 نویسنده : moshaveranebartar

ثبت نام کنکور تجربی اردیبهشت ماه 1403

اولین قدم برای ورود به دانشگاه، ثبت نام در آزمون می باشد. نام نویسی کنکور تجربی اردیبهشت ماه یکی از فرآیند هایی می باشد که ممکن است داوطلبان در آن دچار مشکل و دشواری شوند. ثبت نام آزمون تجربی اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می شود. ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و داوطلبان بایستی اشراف کامل بر این سامانه را دارا باشند.

متقاضیان بایستی در وهله نخست اقدام به دریافت دفترچه کنند و مفاد و ضوابط دفترچه را مطالعه کرده و در نهایت در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به ثبت نام کنند. موسسه مشاوران برتر می تواند به نام نویسی کنکور تجربی نیمسال اول شما را به دقت انجام داده و جای هیچ گونه نگرانی و استرسی برای شما باقی نمی گذارد.

منبع: ثبت نام کنکور سراسری تجربی اردیبهشت ماه

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 20 خرداد 1403 زمان : 9:13 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

نحوه قبولی آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش 1403

همانطور که پیش تر ذکر شد در حال حاضر آزمون و گزینش استخدامی جزو آزمون های پرمخاطب می باشد که داوطلبان با هدف جذب و استخدام شدن در آن شرکت می کنند. معمولا آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت سالیانه برگزار می گردد. علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در آزمون بایستی در ابتدا از لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع شوند و در صورتی که رشته تحصیلی آن ها جزو فهرست رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش بود، در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند. 

در سال های قبل رشته های مجاز استخدامی آموزگار ابتدائی محدود به برخی رشته ها همانند روانشناسی، آموزگار ابتدایی و علوم تربیتی بود اما در حال حاضر لیست رشته های مجاز به شرکت در این آزمون نیز متفاوت شده است. در واقع می توان اینگونه ابراز نمود که در حال حاضر تعداد داوطلبان بیشتری شانس برای ثبت نام و قبولی در ازمون استخدام اموزگار ابتدایی دارند.

منبع: نحوه قبولی آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی ارگان آموزش و پرورش

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 20 خرداد 1403 زمان : 8:55 بازدید : 6 نویسنده : moshaveranebartar

آسان ترین روش قبولی آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

ازمون استخدام تأمین اجتماعی سالیانه یک مرتبه برای استخدام آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به اشتغال به کار در این سازمان می باشند، برگزار می شود. به طور معمول همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون تامین اجتماعی، سوالات متعددی درخصوص نحوه قبول شدن و استخدام شدن در تامین اجتماعی از سوی مخاطبان مشاوران برتر مطرح می گردد. واضح است که برای قبولی در هر آزمونی بایستی منابعی که در آزمون کتبی از آن ها سوال می آید را مطالعه کنید.

زیرا آزمون کتبی، اولین مرحله ای است که برگزار می شود و چنانچه در این آزمون ثبت نام کرده باشید، برای قبولی در آزمون مرحله اول (کتبی)، لازم است مشاوره صحیح دریافت کنید، برنامه ریزی شخصی سازی شده داشته باشید و همچنین با منابع مناسب شروع به مطالعه دروس نمایید. ن قبول شوید به مراحل بعدی راه خواهید یافت.

منبع: نحوه قبولی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 20 خرداد 1403 زمان : 8:42 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبود نیروی مورد نیاز خود در سمت های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی و مربی پرورشی از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام به جذب نیرو می کند. آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند، می توانند نام نویسی اینترنتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را انجام دهند. افراد می بایست قبل از اقدام به انجام هر گونه عملی، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مطالعه نمایند و سپس اقدامات لازم را جهت شرکت در آزمون به عمل آورند.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

بسیاری از افراد جامعه علاقمند به استخدام در مشاغل دولتی به ویژه وزارت آموزش و پرورش هستند. معلمی یکی از مشاغل محبوب در بین افراد به خصوص بانوان می باشد. در طی سال های اخیر، وزارت آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه شده است و از طریق سازمان سنجش اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی آموزگاری و دبیری کرده است. از این طریق آموزش و پرورش می تواند از افراد توانا و علاقمند به شغل معلمی برای عناوین شغلی آموزگاری و دبیری بهره ببرد.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند، می بایست از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در این آزمون از جمله شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، منابع درسی مورد مطالعه، مدارک ثبت نام و... اطلاع کافی یابند و در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. تمامی اطلاعات لازم در خصوص شرکت در این آزمون، در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است. جهت راحتی و سهولت شما عزیزان، در مقاله ذیل لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری آموزش و پرورش قرار گرفته است.

منبع: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نظرات (0) تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403 زمان : 9:12 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

دکترای تخصصی بالاترین مقطع از تحصیلات تکمیلی می باشد که علاقمندان برای ورود به دانشگاه ها در مقطع Ph.D باید تلاش بسیاری کنند و بتوانند در آزمون دکتری موفقیت کسب نمایند. قبل از هر گونه اقدامی افراد می بایست دفترچه ثبت نام کنکور دکتری را مطالعه نمایند و پس از آگاهی از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در این آزمون، نام نویسی کنکور دکتری را انجام دهند. داوطلبان برای دریافت دفترچه به محض انتشار می توانند به سایت سنجش مراجعه نمایند و دفترچه را دانلود و مطالعه کنند. در مقاله حاضر، دفترچه ثبت نام کنکور دکترای تخصصی بارگذاری شده است.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری توسط سایت سنجش و آموزش کشور در موعد مقرر منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 1403

کنکور دکتری یکی از مراحل مهم و چالش برانگیز در زندگی افرادی است که تمایل به ادامه تحصیلات خود در مقاطع بالا را دارند. این آزمون هر هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام آزمون دکترا باشند، می توانند نسبت به نام نویسی و شرکت در آزمون دکترا اقدام نمایند. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، لازمه ثبت نام در کنکور دکتری، آگاهی از تمامی مراحل و فرآیند نام نویسی می باشد. چه بسا بسیارند داوطلبانی که به دلیل خطاهای سهوی یا عمدی در حین ثبت نام آزمون دکتری، علی رغم کسب رتبه قبولی مناسب برای ورود به این مقطع، امکان نام نویسی و ثبت نام در دانشگاه را ندارند.

دفترچه ثبت نام کنکور دکتری اطلاعاتی همچون جدول زمانی ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی، سهمیه ها، رشته های امتحانی، هزینه و مراحل نام نویسی و... را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. با ماجعه به جدول زیر، می توانید دفترچه ثبت نام کنکور دکتری را دانلود و مطالعه کنید. پیشنهاد تیم محصل این است که در صورتی که شرایط مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام را ندارید، از کارشناسان و بهترین مشاوران مقطع دکتری راهنمایی دریافت کنید تا در جریان کلیات امر شرایط و ضوابط آزمون دکترای تخصصی قرار بگیرید.

منبع: دفترچه ثبت نام کنکور دکتری

نظرات (0) تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403 زمان : 9:06 بازدید : 10 نویسنده : moshaveranebartar

داوطلبان بسیاری هر ساله ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را انجام می دهند و خود را برای قبولی و ورود به مقطع تحصیلی بالاتر آماده می کنند. افرادی که دارای شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باشند، می توانند در موعد مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند و نام نویسی خود را انجام دهند. اما قبل از هر گونه اقدامی جهت ثبت نام، بایستی دفترچه ثبت نام کنکور ارشد را مطالعه نمایید و پس از آگاهی از تمامی مراحل و شرایط شرکت در آزمون، اقدامات لازم را به عمل آورید. در مقاله ذیل، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جهت سهولت و راحتی شما عزیزان بارگذاری شده است.

دفترچه ثبت نام آمون کارشناسی ارشد همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام، توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

معمولا با آغاز فرایند ثبت نام کنکور ارشد، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دفترچه را دانلود و مطالعه نمایند. داوطلبان می بایست پس از آگاهی ازتمامی مراحل ثبت نام و شرکت در این آزمون، مدارک ثبت نام کنکور ارشد را آماده کنند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند. دفترچه ثبت نام کنکور ارشد حاوی اطلاعاتی همچون جدول زمانی آزمون، شرایط و ضوابط، سهمیه ها، منابع درسی، رشته های امتحانی، مدارک لازم جهت ثبت نام، هزینه و مراحل نام نویسی و... می باشد. در ادامه این مقاله می توانید با مراجعه به جدول زیر، دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایید.

منبع: دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 

نظرات (0) تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403 زمان : 8:41 بازدید : 6 نویسنده : moshaveranebartar

شبکه های اجتماعی مشاوران برتر

تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر، در راستای پیشرفت تکنولوژی و در جهت دسترسی آسان و به موقع داوطلبان به تخصصی ترین تیم تحصیلی، اقدام به راه اندازی چندین شبکه اجتماعی کرده است. اهمیت عضویت در شبکه های اجتماعی از سوی دیگر، به دلیل تغییرات هر روزه آزمون های تحصیلی و استخدامی همچون ازمون سراسری و آزمونهای استخدامی اموزش و پرورش بیشتر می شود. در خصوص برخی آزمون های دیگر مانند استخدامی بانک ها، استخدامی پزشکی و آزمون استخدام دستگاه های اجرایی اهمیت زمان چندین برابر می شود چرا که بازه ی زمانی ثبت نام تا برگزاری این آزمون ها بسیار کوتاه می باشد.

دنبال کنندگان اخبار تحصیلی و مشاغل باید دقت کنند، که اخبار غیر موثق را دنبال نکرده و آینده تحصیلی و شغلی خود را در دست منتشر کنندگان اخبار کذب و مشاوران غیر حرفه ای قرار ندهند. یک خطای سهوی می تواند باعث بروز اشتباه های غیر قابل جبران شده و برای داوطلب پشیمانی به بار آورد. تیم باتجربه مشاوران برتر، از طریق شبکه های اجتماعی از جمله کانال ایتا، کانال تلگرام، کانال روبیکا و پیج اینستاگرام مشاوران برتر، ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کرده است که لینک ورود به هر یک در بالا در دسترس قرار گرفته است.

منبع: شبکه های اجتماعی مشاوره مشاوران برتر

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 08 خرداد 1403 زمان : 9:24 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

ثبت نام در آزمون های استخدامی، راهی برای داشتن آینده شغلی باثبات و تضمین شده بعد از اتمام دوره تحصیلی افراد می باشد. داوطلبان بسیاری برای شرکت در آزمون استخدام پزشکی اقدام به نام نویسی در این آزمون می نمایند. تنها داوطلبانی که ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت را انجام داده باشند حق شرکت در آزمون را خواهند داشت. توجه به بازه های زمانی آزمون به علت احتمال جا ماندن از فرآیند ثبت نام و محرومیت از آزمون بسیار مهم و حیاتی می باشد. توجه به موعد مقرر شده برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت کمک بسیاری برای برنامه ریزی درسی داوطلبان می باشد. البته بهتر است داوطلبان پیش از آغاز زمان ثبت نام استخدامی پزشکی، اقدام به تهیه منابع درسی و کمک درسی مرتبط با آزمون با مشاوره های یک مشاور حرفه ای آزمون استخدامی وزارت بهداشت کنند.

منبع: زمان برگزاری ازمون استخدامی پزشکی

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 08 خرداد 1403 زمان : 8:58 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

کارشناس و مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه ای در هر کاری، از کوچیک ترین کارها مانند تغذیه و خواب تا مهم ترین کارها مانند امور پزشکی و شغلی امری ضروری است. حال در این میان چطور می شود اهمیت مشاور و یک راهنمای حرفه ای را در انتخاب رشته، که یک مرحله سرنوشت ساز در آینده شغلی و تحصیلی افراد است نادیده گرفت. کارشناسان حرفه ای انتخاب رشته، باید در کنار تحصیلات از تجربه ای غنی برخوردار بوده و نسبت به تغییرات کنکور سراسری آگاهی داشته باشند.

بخش عمده ثبت نام کنندگان کنکور سراسری، حداقل یک سال از عمر و جوانی خود را با استرس و در شرایطی سخت برای به دست آوردن صندلی قبولی در دانشگاه مورد علاقه ی خود طی می کنند. همگی می دانیم که یک داوطلب جدی کنکور سراسری چه هزینه های هنگفتی را صرف کلاس های آموزشی، کتاب های کمک درسی، آزمون های آزمایشی و حتی در موارد بسیاری صرف مشاور و پشتیبان درسی می کند. چنین داوطلبی نظم و برنامه ریزی را بر زندگی خود حاکم کرده و حتی از زمان خود با خانواده، تفریح و دوستان می زند تا فقط به هدف خود یعنی قبولی در کنکور سراسری دست یابد. حالا فکر می کنید چه می شود اگر چنین داوطلبی کنکور خود را با رتبه ای خوب پشت سر بگذارد اما به دلیل یک انتخاب رشته بد، دانشگاه و رشته انتخابی خود را از دست بدهد یا اصلا به دلیل یک مشاوره غیر حرفه ای هیچ انتخاب رشته ای انجام ندهد و یک سال دیگر برای کنکور وقت و هزینه صرف کند.

منبع: کارشناس و مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 08 خرداد 1403 زمان : 8:48 بازدید : 8 نویسنده : moshaveranebartar

قبولی در آزمون های استخدامی به ویژه مشاغل دولتی یکی از اهداف بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف می باشد. در واقع مشاغل و ارگان های دولتی کشور اعم از سازمان تامین اجتماعی، آموزش و پرورش، بانک ها، وزارت بهداشت و... به دلیل امنیت شغلی و امتیازات مناسب برای کارکنان، داوطلبان زیادی را به خود جذب کرده اند. یکی از آزمون های استخدامی که دارای متقاضی زیادی می باشد، آزمون استخدامی وزارت بهداشت است.

قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت همانند آزمون های دیگر نیازمند به مطالعه یک سری منابع درسی و تست زنی درست دروس می باشد. افراد می توانند برای قبولی و نتیجه دلخواه خود در بین رقبا، از مشاورانی با تجربه در این زمینه راهنمایی دریافت کنند. موسسه مشاوره تحصیلی محصل می تواند با همکاری بهترین و با تجربه ترین مشاوران آزمون استخدامی تامین اجتماعی، بهترین مشاوران آزمون استخدامی آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و دیگر سازمان ها شما را قبولی حمایت و پشتیبانی کند. از خدماتی که موسسه ما در اختیار داوطلبان قرار می دهد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مشاوره و برنامه ریزی درسی آزمون های استخدامی
  • معرفی بهترین منابع درسی
  • برنامه ریزی درسی روزانه و شخصی سازی شده
  • آموزش روش درست مطالعه و تست زنی
  • و...

منبع: بهترین و عالی ترین مشاوران آزمون استخدامی وزارت بهداشت

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 07 خرداد 1403 زمان : 9:02 بازدید : 6 نویسنده : moshaveranebartar

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، یکی از آزمون های پرطرفدار در سال های اخیر بین داوطلبان بوده است. از این رو هر ساله سازمان جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری این آزمون می کند. ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همانند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، با تعداد داوطلبان بسیاری مواجه می شود. متقاضیان بایستی برای موفقیت در بین رقبای خود و قبولی در این آزمون از یک برنامه ریزی اصولی و مشاور و پشتیبان خوب تبعیت کنند.

آزمون های استخدامی مختلفی از جمله دستگاه های اجرایی، بانک ها، آموزش و پرورش و... که هر ساله برگزار می شوند، معمولا از آغاز ثبت نام تا برگزاری آزمون فرصت محدودی در اختیار داوطلبان قرار می دهند. به همین دلیل بسیاری از افراد نمی دانند که از چه منابعی استفاده کنند و چگونه برنامه ریزی درستی داشته باشند تا بتوانند در این مدت زمان محدود، تمامی دروس خود را با کیفیت بالا مطالعه نمایند. پیشنهاد می شود که برای حل این مشکل از مشاورانی که سال ها با داوطلبان بسیاری در خصوص آزمون های مختلف کار کرده اند، کمک بگیرید. مشاوران با تجربه می توانند با چیدمان برنامه درسی اصولی و هدفمند، در مدت زمان محدود نیز بیشتر آزمون داوطلب را پوشش دهند و با آموزش شیوه درست مطالعه و تست زنی، کمک بسیاری برای رسیدن داوطلب به قبولی باشند.

منبع: بهترین مشاور و پشتیبان تحصیلی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 07 خرداد 1403 زمان : 8:41 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

داوطلبانی که قصد ورود به مقطع دکترای تخصصی را دارند، ابتدا می بایست ثبت نام کنکور دکتری را انجام دهند و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که توسط سازمان سنجش منتشر می گردد، اقدامات لازم را به عمل آورند. آزمون دکتری هر ساله یک بار توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و افراد زیادی برای قبولی در این آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند. داوطلبان با آگاهی از تاریخ ثبت نام کنکور دکترا خود را برای قبولی در بین رقبا آماده می کنند. تکمل فرآیند نام نویسی در این آزمون همانند آزمون های دیگری که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری می باشد. در مقاله حاضر، هزینه ثبت نام کنکور دکتری را برای شما عزیزان درج کرده ایم.

پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دکتری در سایت سنجش و آموزش کشور امکان پذیر است.

هزینه ثبت نام کنکور دکتری 1403

افرادی که دارای شرایط ثبت نام الکترونیکی کنکور دکتری باشند می توانند در موعدی که سازمان سنجش تعیین می کند، نسبت به این امر مبادرزت ورزند. ورود به مقطع دکتری به دو روش (با آزمون و بدون آزمون) امکان پذیر می باشد و داوطلبان می توانند در مهلت ثبت نام هر کدام با آماده کردن مدارک لازم، فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. اولین قدم برای ثبت نام کنکور دکترای تخصصی در سایت سنجش، پرداخت هزینه نام نویسی می باشد که داوطلب برای ادامه این و شرکت در آزمون بایستی کارت اعتباری خریداری کند.

منبع: هزینه نام نویسی الکترونیکی کنکور دکترا

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 07 خرداد 1403 زمان : 8:13 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

متقاضیان واجد شرایط باید با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و پرداخت هزینه (2,300,000 دو میلیون و سیصد هزار ریال) به روش اینترنتی و با کارت های متصل به شبکه شتاب، فرم اینترنتی نام نویسی خود را تکمیل نمایند. همچنین برای دریافت خدمات پیام کوتاه هزینه ای جداگانه به مبلغ (20,000 بیست هزار ریال) پرداخت نمایند. شرکت کنندگان آزمون استخدامی پزشکی دقت کنند که کدرهگیری آزمون را تا پایان فرایند آزمون استخدامی وزارت بهداشت همراه خود نگه دارند.

  • ابتدا وارد سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir شوید.
  • به سراغ بخش "آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" بروید.
  • بر روی گزینه "ورود به صفحه اختصاصی آزمون" بفشارید.
  • بر روی عبارت "پرداخت هزینه" کلیک نمایید.
  • برای پرداخت مبلغ مورد نظر، اطلاعات بانکی خود را در بخش های مشخص شده وارد کنید و بر روی عبارت "پرداخت" بفشارید.
  • بعد از انجام مرحله پرداخت هزینه، به صفحه ابتدایی ثبت نام مراجعه و سپس روی "ثبت نام در آزمون" کلیک کنید.
  • برای انجام فرایند نام نویسی، شماره توکن پرداخت، کدملی و عبارت امنیتی را وارد نمایید و سپس بر روی "ثبت نام" کلیک نمایید.

منبع: هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

نظرات (0) تاریخ : شنبه 05 خرداد 1403 زمان : 9:17 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ایران 1403

هر ساله بسیاری از بانک های کشور اقدام به جذب نیروی متخصص مورد نیاز خود از طریق آزمون های استخدامی می کنند. بانک توسعه صادرات نیز از این امر مستثنی نمی باشد و افراد می توانند در موعد مقرر به سایت ثبت نام مراجعه کنند و فرم اینترنتی خود را تکمیل نمایند. افراد برای استخدام در بانک ها، ابتدا بایستی خود را برای قبولی در آزمون کتبی آماده نمایند. پس از قبولی در آزمون کتبی، نمره مصاحبه ملاک پذیرش فرد خواهد بود.

طبق آخرین اطلاعیه ها در سال جاری، داوطلبان ازمون استخدامی بانک توسعه صادرات ایران می توانند از تاریخ 19 لغایت 28 فروردین ماه 1403 به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند. معمولا برای افرادی که از موعد مقرر ثبت نام جا مانده اند، مهلت مجدد در نظر گرفته می شود. در صورت اعلام هر گونه خبر مربوط به زمان ثبت نام و تمدید مهلت نام نویسی آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات، مقاله حاضر به روز رسانی می شود.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ایران 1403: 28 لغایت 31 فروردین ماه 1403

منبع: زمان ثبت نام استخدامی بانک توسعه صادرات ایران

نظرات (0) تاریخ : شنبه 05 خرداد 1403 زمان : 9:04 بازدید : 8 نویسنده : moshaveranebartar

نحوه قبولی کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

کنکور آزمونی نام آشنا می باشد که هر یک از ما حداقل یک بار در طول زندگی خود با آن مواجه شده ایم. هر ساله چالش های بسیار در نحوه برگزاری آزمون سراسری وجود دارد و همچنین تغییراتی دامن گیر این آزمون مهم می شود. در سال های جاری نیز تغییراتی در نحوه برگزاری کنکور سراسری به وجود آمده است. از جمله این تغییرات، برگزاری آزمون ورودی جدای از آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه فرهنگیان بوده است. این بدین معناست که داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه های تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه های تربیت معلم بایستی در آزمون ورودی اختصاصی این دانشگاه شرکت کنند.

همانطور که می دانید قبولی در دانشگاه فرهنگیان به صورت چندمرحله ای است. اولین مرحله ای که بایستی پشت سر گذاشته شود، آزمون کتبی و تستی می باشد. برای قبولی در آزمون فرهنگیان بایستی از مشاوران باتجربه راهنمایی بگیرید، برنامه ریزی صحیح داشته باشید، از منابع مناسب استفاده کنید، در آزمون های آزمایشی شرکت کنید، با روش مطالعه دروس آشنا باشید، اصول تست زنی را بدانید، مدیریت آزمون را بشناسید و بسیاری موارد دیگر که پیشنهاد می کنیم در ابتدا با مشاوران متخصص گفت و گو کنید تا به راحتی و در مسیر صحیح کنکور قدم بردارید و به نتیجه قبولی کنکور فرهنگیان دست یابید.

منبع: نحوه قبولی کنکور فرهنگیان

نظرات (0) تاریخ : شنبه 05 خرداد 1403 زمان : 8:50 بازدید : 7 نویسنده : moshaveranebartar

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 593
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 9,522
  • بازدید کلی : 31,356